A szezon kezdete óta összesen 108 millió videómegtekintést ért el a BL felülete, az idei Final Four pedig 25 millió videómegtekintést hozott, ami 127 százalékos növekedést jelent a 8. szezon belgrádi Final Fourhoz képest.
A májusi athéni négyes döntő alatt 1,3 millió „elköteleződést” mértek (like, hozzászólás, megosztás), ami 83 százalékos növekedést jelent az előző szezonhoz képest. Összességében a 9. szezonban 4,8 millió elköteleződés történt a BCL közösségi csatornáin, ami összesen 2,6 millió követőt jelent az Instagramon, a Facebookon, az X-en, a TikTokon és a YouTube-on.
Nem csak a liga növekedett, hiszen rengeteg klub is feljebb lépett 2024-25-ben. A Promitheas Patras BC Vikos Cola 132 százalékkal növelte követőinek számát, a Filou Oostende 67 százalékkal emelkedett, csapatunk 62 százalékos növekedéssel a 3. helyet szerzete meg, míg a FIT/One Wurzburg Baskets és a Saint-Quentin Basket-Ball csapataival teljes az első öt.
Az SL Benfica X-fiókja 5000 új követővel bővült, ami 17 százalékos növekedést jelent a szezon kezdetéhez képest, ami a legtöbb követőt jelenti bármelyik BCL-klubnál ezen a csatornán.
A bajnok Unicaja 13 ezerrel (23 százalékkal) javította követőinek számát az Instagramon, míg a Pallacanestro Reggiana 7000 új követővel gyarapodott a TikTok-on.